Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo? v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    на ваг ключа за фаровете е адски удобен там спор не трябва да има според мен

    да не говорим фаровете за мъгла на моята алфа как всеки път ми се налага да ги търся откъде се включват, защото не са осветени, а до тях има още 3 абсолютно еднакви копчета, които имат съвсем различни функции
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
      на ваг ключа за фаровете е адски удобен там спор не трябва да има според мен
      И според мен такъв тип ключ за фаровете е много по-удобен и функционален, отколкото претоварените с функции лостчета зад волана.

      Да не забравяме, че на 166 ключът е точно такъв.
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
        на ваг ключа за фаровете е адски удобен там спор не трябва да има според мен

        да не говорим фаровете за мъгла на моята алфа как всеки път ми се налага да ги търся откъде се включват, защото не са осветени, а до тях има още 3 абсолютно еднакви копчета, които имат съвсем различни функции
        ...аз вече съм си сложил едно фенерче в отделението на подлакътника. Ако искаш, взаимствай опита ми
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          ...аз вече съм си сложил едно фенерче в отделението на подлакътника. Ако искаш, взаимствай опита ми

          Дааа бе, стига си се бъзикал
          При теб лостчетата трябва да светят. Това е най-хубавото нещо наследено от Типо. Наистина е готино. Жалко, че и при следващите модели не е така.
          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 15:55.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            ...аз вече съм си сложил едно фенерче в отделението на подлакътника. Ако искаш, взаимствай опита ми
            Аман с тоя твоя атмосферен тунинг начи! И в подлакътника тунинговаш

            А по темата. Аре стига със снимките на немски куфари а?!? Отворете си друга тема за пишкомер между ФВ и Алфа.
            145 1.7 16V Boxer

            Comment


            • #81
              на 159 фаровете се пускат от лостчетата, но за мъглата се пускат вляво от волата на таблото - има няколко копчета...
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                на ваг ключа за фаровете е адски удобен там спор не трябва да има според мен

                да не говорим фаровете за мъгла на моята алфа как всеки път ми се налага да ги търся откъде се включват, защото не са осветени, а до тях има още 3 абсолютно еднакви копчета, които имат съвсем различни функции
                А бе той може да е удобен /според теб/ , но си е грозен и смешен, пък и хората си купуват коли не за да готвят в тях , че да им трябват такива архаични устройства за тая елементарна функция.Не казвам , че удобството не е важно , дори напротив, но по тая логика трябва да монтират фотьойли вместо предни и дивани вместо задни седалки , което както и да го погледнеш не се върза с естетика за автомобилен салон на която и да е кола.
                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                  на ваг ключа за фаровете е адски удобен там спор не трябва да има според мен
                  помоли Гецата да пусне малко снимки на такива ключове - целите с олюпена "висококачествена" пластмаса ... както и централната конзола на В6, направена от същите "премиум" материали
                  147 1.6 TS

                  Comment


                  • #84
                    Лично мнение - освен, че е по-красиво, много по-удобно е да се включват фаровете от лостче зад волана.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от lazy Покажи съобщение
                      помоли Гецата да пусне малко снимки на такива ключове - целите с олюпена "висококачествена" пластмаса ... както и централната конзола на В6, направена от същите "премиум" материали
                      Колега, изпревари ме. Тъкмо щях да пиша за това че не съм виждал ваген с неолюпен ключ за включване на светлините(освен в магазина).
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                        Не казвам , че удобството не е важно , дори напротив, но по тая логика трябва да монтират фотьойли вместо предни и дивани вместо задни седалки .
                        Ми то при 166 е точно така...
                        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                          .Не казвам , че удобството не е важно , дори напротив, но по тая логика трябва да монтират фотьойли вместо предни и дивани вместо задни седалки , което както и да го погледнеш не се върза с естетика за автомобилен салон на която и да е кола.
                          Ако искаш да знаеш, аз съм доволен като слон от моите фотьойли в Гранд Черокито - пухкави, с мека кожа, с всякакви регулировки и надуваема лумбална опора - като кресла пред камина. И първите думи на всеки, който седне в тях, са: "Баси готините и уютни фотьойли". Отзад е същата работа - мек диван като в хола пред телевизора.

                          И още нещо - идеално се връзват с естетиката и атфосферата на Гранд чероки - комфорт и уют като у дома.

                          А при редовно мазане с крем Нивеа (вижда се на втората снимка) кожата е мека като бебешко дупе.





                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment


                          • #88
                            Е как сравнихте Алфа точно пък с VW ?
                            И какво не и се кефите на подръжката на алфата? Повечето тук карат стари коли. Механика е всичко, има си заложен живот, товари се яко, нормално да се строши накрая. Но който не желае да плаща за подръжка, да си купи новичка кола, там имат и гаранции, но пак не е евтино.

                            Повечето си купуват просто поредният секънд хенд, който по подразбиране е в неизвестно състояние... И после, алфите се чупели... Ами знаеш ли го тоя преди теб как я е поддържал? И колко си правят труда да я сервизират коректно след като я купят? Да не говорим, че много от колите идват с оригинални окачвания, съединители ... И тук сме изненадани, че трябва да ги сменим .... Е какво се очаква? Да кара до безкрай ли ?
                            И какво против имате ТС-ите ? Карам GTV 2.0 TS от 1 година, е стапям му лагерите, 20 000 км за същата тази 1 година. И до тук съм сменил съединител, 2 носача на задницата, и стандартните - ремъци, масла, накладки ... Дали му е скъпа подръжката - е карал съм коли с по-евтини части, но не ми е толкова забавно като в GTV-то ... Но който не може да си позволи подръжка на колата, да не си взима такава. Не смятам, че цените са тайна, и човек не може да се информира какво да очаква....
                            А за VW TDI ... след като показах на колегата ми с Голф 4 1.9 TDI, колко не му върви колата / сам предложи да се дърпаме / - сега ще си прави чип тунинг, та скоро ще разбера как вървя и срещу чипнато голфче

                            А за комфорт - нз, аз си харесвам момо седалките, и това че колата е като залепена за пътя, а щом дългуч като мен се събира в дребното gtv, и ми е удобно ... май е ок Да, не искам параходче /тогава щях да си взема нещо от съвсем друг калибър/, та затова карам гуми с борд 50, и се чудя дали да летните да са 17ки и борд 45 ... Но всеки знае какво търси
                            И като го намери му се радва и си го поддържа без да реве. Сивик ми се е подпалвал, на пежо му изкривих глава, и кфо от това? Не бих седнал да плюя пежо или хонда. Просто лош късмет.

                            Sry за спама, но издивявам в офиса...

                            PS : И за да не каже някой, че съм с промит мозък или нещо подобно... Всъщност съм фен на Хонда и Алфа
                            PSS : А когата VW ме грабне така както GTV-то и просто да кажа - е тфа е мойта кола - тогава може и да си взема VW, но не се очертава да е в близките години, десетилетия
                            Last edited by rsys; d.m.y г., 04:26.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от rsys Покажи съобщение
                              Е как сравнихте Алфа точно пък с VW ?
                              И какво не и се кефите на подръжката на алфата? Повечето тук карат стари коли. Механика е всичко, има си заложен живот, товари се яко, нормално да се строши накрая. Но който не желае да плаща за подръжка, да си купи новичка кола, там имат и гаранции, но пак не е евтино.

                              Повечето си купуват просто поредният секънд хенд, който по подразбиране е в неизвестно състояние... И после, алфите се чупели... Ами знаеш ли го тоя преди теб как я е поддържал? И колко си правят труда да я сервизират коректно след като я купят? Да не говорим, че много от колите идват с оригинални окачвания, съединители ... И тук сме изненадани, че трябва да ги сменим .... Е какво се очаква? Да кара до безкрай ли ?
                              И какво против имате ТС-ите ? Карам GTV 2.0 TS от 1 година, е стапям му лагерите, 20 000 км за същата тази 1 година. И до тук съм сменил съединител, 2 носача на задницата, и стандартните - ремъци, масла, накладки ... Дали му е скъпа подръжката - е карал съм коли с по-евтини части, но не ми е толкова забавно като в GTV-то ... Но който не може да си позволи подръжка на колата, да не си взима такава. Не смятам, че цените са тайна, и човек не може да се информира какво да очаква....
                              А за VW TDI ... след като показах на колегата ми с Голф 4 1.9 TDI, колко не му върви колата / сам предложи да се дърпаме / - сега ще си прави чип тунинг, та скоро ще разбера как вървя и срещу чипнато голфче

                              А за комфорт - нз, аз си харесвам момо седалките, и това че колата е като залепена за пътя, а щом дългуч като мен се събира в дребното gtv, и ми е удобно ... май е ок Да, не искам параходче /тогава щях да си взема нещо от съвсем друг калибър/, та затова карам гуми с борд 50, и се чудя дали да летните да са 17ки и борд 45 ... Но всеки знае какво търси
                              И като го намери му се радва и си го поддържа без да реве. Сивик ми се е подпалвал, на пежо му изкривих глава, и кфо от това? Не бих седнал да плюя пежо или хонда. Просто лош късмет.

                              Sry за спама, но издивявам в офиса...

                              PS : И за да не каже някой, че съм с промит мозък или нещо подобно... Всъщност съм фен на Хонда и Алфа
                              PSS : А когата VW ме грабне така както GTV-то и просто да кажа - е тфа е мойта кола - тогава може и да си взема VW, но не се очертава да е в близките години, десетилетия
                              Браво бе пич, ей това е отношение към нещата

                              ---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

                              Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                              Предполагам имаш впредвид 146 - защото за мен 164, не е фиат! (ако и да има обща платформа със СААБ, Ланча, Крома и все пак е по-различна при 164)
                              Как бе, според олд скуул феновете, щом не е със задно значи е Фиат
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #90
                                [QUOTE=pinko;861250]Ако искаш да знаеш, аз съм доволен като слон от моите фотьойли в Гранд Черокито - пухкави, с мека кожа, с всякакви регулировки и надуваема лумбална опора - като кресла пред камина. И първите думи на всеки, който седне в тях, са: "Баси готините и уютни фотьойли". Отзад е същата работа - мек диван като в хола пред телевизора.

                                И още нещо - идеално се връзват с естетиката и атфосферата на Гранд чероки - комфорт и уют като у дома.

                                А при редовно мазане с крем Нивеа (вижда се на втората снимка) кожата е мека като бебешко дупе.

                                Ти си ми ясен-работиш в Ауто Билд-ФВ, ФВ , ФВ -йе, йе , йе , караш и Гранд Чероки освен 2-те алфи -едната от които е супер , но боядиса 156 -та в някакъв странен цвят , който се вързва на Пежо 206 и разни тунинговани Опелчета тигри , но на Алфа ?!?!? Вкусът ти си е твои избор и твое право естествено. Мен лично не ме кефят изобщо квадратните американски джипове направени по вкуса на мазни дебели американци , които си мислят , че автомобила им е мобилна част от хола и е желателно да приличат на него , а още по-малко разни изцепки нямащи нищо общо с финото усещане и визуална наслада , италиански стил и дух което ти дава естетически подбрания цвят от хора които много по-добре от всеки от нас разбират от дизайн.Но светът е шарен , няма угодия и всеки може да си прави каквото си иска стига да не пречи и натрапва на другия собствените си виждания за каквото и да е!!!
                                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                                Comment

                                Working...
                                X